پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205153
گزارش کامل وضعيت نقل و انتقالات پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/03/18 07:48:41
نمایش : 1326
با آغاز نقل و انتقالات دوره شانزدهم پرسپوليس نيز همچون ساير تيمها در حال خانه تکاني و جذب نفرات جديد است تا بتواند تيم پر قدرتي را جهت حضور در 3 جبهه مختلف در فصل آينده آماده کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ برانکو که تيمش در فصل گذشته بهترين بازيها را ارائه مي کرد و عليرغم شروع نه چندان مناسب در هفته هاي ابتدايي در روزهاي مياني فصل خود را به جمع مدعيان رسانيده و تا لحظات پاياني فصل شانس قهرماني داشت در نهايت با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان جام را به اين تيم جنوبي واگذار کرده و تنها سهميه مستقيم حضور در فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا را بدست اورد تا در فصل آتي پرسپوليس علاوه بر ليگ و جام حذفي با تيم هاي آسيايي نيز رقابت داشته باشد. مديران و کادرفني پرسپوليس که مي دانند رقابت در فصل اينده از فصل پيش براي تيمشان دشوارتر است، در پي بستن تيمي قدرتمند هستند تا بتوانند جوابگوي خواسته هاي هواداران پرشمار خود باشند. بر همين اساس نگاهي داريم به وضعيت ورودي ها و خروجي ها پرسپوليس و انچه در اين تيم مي گذرد.

همه انهايي که قرارداد دارند

احمد نوراللهي، وحيدحيدريه، محمد انصاري، محسن مسلمان، رامين رضائيان، رضا خالقي فر، علي عليپور، علي محسن زاده، فرشاد احمدزاده، کمال کاميابي‌نيا، شهاب زاهدي، الکساندر لوبانف، امير عباس آينه چي، محمد رحمتي و مرتضي قديمي پور بازيکناني هستند که با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارند.

بازيکناني که قراردادشان به پايان رسيده

جري بنگستون، لوکاماريچ، مايکل اومانيا، ميلاد کمنداني، مهرداد کفشگري، مهدي طارمي، بابک حاتمي، اميد عاليشاه، سوشا مکاني، رضا نورمحمدي و محسن بنگر بازيکناني هستند که قراردادشان با پرسپوليس تمام شده است و مي توانند به هر تيمي که مي خواهند بروند.

جداشدگان قطعي

 

 

از ميان نفراتي که قرارداد دارند علي محسن زاده رضايتنامه خود را دريافت کرده و از تيم جدا شده است.رضا خالقي فر و علي فاطمي در ليست برانکو نيستند و فقط حيدريه کمي شانس ماندن دارد. 
سوشا مکاني، مايکل اومانيا، جري بنگستون، نورمحمدي و بابک حاتمي هم که قراردادشان به پايان رسيده باشگاه تمايلي به ادامه همکاري با انها ندارد و در اين ميان در صورت عدم جذب مهاجم جديد اين شايد جري بن سون باشد که شانس اندکي براي تمديد قرار داد پيدا کند. 
بازيکناني که در ليست انتظار هستند

 


از بازيکناني که با باشگاه قرار داد داشته و شک و ترديد هايي در ماندن يا رفتن انها وجود دارد مي توان به لوبانف، محسن بنگر و مهراد کفشگري اشاره کرد . از انجايي که فسخ قرارداد با لوبانف با ضرر و زيان همراه است ممکن است اين بازيکن در اين تيم ماندني شود و بنظر مي آيد حضور يا عدم حضور بنگر و کفشگري به انتخاب بازيکن جايگرين براي اين دو بازيکن بستگي خواهد داشت اما در مجموع احتمال خروج بنگر و کفشگري زياد است. احتمال جدايي يا ماندن اين بازيکنان به يک اندازه است.

بازيکناني که برانکو خواهان تمديدشان است

 

 

عاليشاه، طارمي، ماريچ و کمنداني نفراتي هستند که برانکو به تمديد همکاري با انها مصر است و خواستار ان شده تا مديران باشگاه با اين بازيکنان به هر طريقي تمديد کنند. عاليشاه و ماريچ از مدتها قبل ادامه حضورشان را در پرسپوليس اعلام کرده اند وتنها شرط کمنداني هافبک خوش اتيه پرسپوليس هم اين بوده که در فصل اينده شانس بيشتري براي بازي داشته باشد و از اين مطمئن باشد که ايا در فصل جديد مورد اعتماد برانکو خواهد گرفت يا خير.
.

 

قرضي هايي که  برمي گردند

 

 

از سويي ديگر پرسپوليس بازيکناني از فصل هاي گذشته دارد که به خاطر سرباز شدن و يا به صورت قرضي به تيم هاي ديگر رفته اند و طبق قراردادي که دارند بايد به پرسپوليس برگردند. حسين کنعاني زادگان، حسين ماهيني و سيدعلي فاطمي بازيکناني هستند که به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت و سه بازيکن جديد اين تيم خواهند بود.
از انجايي که علي فاطمي ديگر نخواهد توانست در اين فصل جزو سهميه زير ٢٣ سال تيم باشد و پرسپوليس نياز به تقويت در برخي پست ها خواهد شد طبيعتا با محدوديت هايي که به وجود امده به ناچار اين بازيکن را جواب خواهند کرد. 

خروجي هاي پرسپوليس

 

 

بنابراين بايد گفت تا به اينجا از جمع نفرات فصل گذشته حضور 16 بازيکن قطعي شده است و جدايي 10 بازيکن محتمل. نورالهي، انصاري، مسلمان، رضائيان، احمدزاده، لوبانف، ماريچ، عاليشاه، کاميابي نيا، کمنداني، عليپور، زاهدي، اينه چي و رحمتي نفراتي هستند که حضور انها قطعي و بازيکناني نظير خالقي فر، حاتمي، نورمحمدي، طارمي، مکاني، محسن زاده، اومانيا، بنگر، حيدريه و کفشگري نيز محتمل به جدايي هستند.

 

ورودي هاي پرسپوليس

 

 

کنعاني زادگان و ماهيني همانگونه که گفته شده با پايان دوره خدمت سربازي بار ديگر به پرسپوليس باز خواهند گشت و اين تيم را در ليگ آينده همراهي خواهند کرد اما طبق قانون سهميه محسوب نمي شوندپرسپوليس تا به اينجا نيز بيرانوند را از تيم نفت، ساسان انصاري را از فولاد به خدمت گرفته و کار پيوستن جلال حسيني از تيم نفت و وحيد اميري نيز طي روزهاي اينده احتمالا نهايي خواهد شد. اين چهار نفربازيکن نام برده جزو بازيکنان بزرگسال بوده و سهميه محسوب خواهند شد و با اين حساب پرسپوليس در صورت جذب سيدجلال و اميري تنها 2 جالي خالي خواهد داشت که بنظر مي ايد ان دو جاي خالي را به يک مهاجم و يک مدافع چپ اختصاص خواهد داد. کاوه رضايي و شجاع خليل زاده گزينه هاي مدتظر باشگاه براي مذاکرات بعدي هستند و بايد ديد چقدر اين خبرها رنگ واقعيت به خودش خواهد گرفت و پرسپوليس در نهايت چه بازيکني را جايگزين مهدي طارمي خواهد کرد و ايا از گزينه هاي داخلي يا مهاجماني کروات که اين روزها از انها نام برده مي شود بازيکني را جذب خواهند کرد.پرسپوليس با الوان زاده گوش چپ زير 23سال نفت مسجد سليمان نيز توافق کرده و بدنبال مهرداد محمدي به عنوان دفاع چپ است و تاکنون در جذب ترابي.خليل زاده.علي کريمي.مهرداد محمدي.سعيد اقايي و فرشيد ياقري ناکام مانده ولي تکاپو براي جذب خليل زاده.کاوه رضايي و مهرداد محمدي همچنان ادامه دارد.

ليست پرسپوليس به تفکيک رده سني

 



عاليشاه، ماريچ، لوبانف، احمدزاده، رضائيان، مسلمان، انصاري، نوراالهي، کنعاني زادگان، ماهيني، بيرانوند و ساسان انصاري بازيکناني هستند که  ليست نفرات بزرگسال پرسپوليس را تشکيل داده اند.البته هنوز با عاليشاه و ماريچ تمديد نشده.هر تيم مي تواند هجده بزرگسال داشته باشد. علي عليپور، کمنداني، قديمي پور، اينه چي، رحمتي و زاهدي نيز بازيکناني خواهند بود که فهرست زير 23 ساله هاي تيم را در فصل اينده پر خواهند کرد و احتمال رسمي شدن توافق با الوان زاده هم زياد است.بنابراين با جذب 4 بازيکن در رده سني بزرگسال و 2 بازيکن زير 23 سال پرونده نقل و انتقالات پرسپوليس در اين فصل بسته خواهد شد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html